یو پی اس انلاین

یو پی اس چینی

یو پی اس چینی

یو پی اس KSTAR معروفترین مارک یو پی اس چینی در ایران است. این یو پی اس ها برای اغلب موارد ذخیره و مصرف بهینه برق مناسب است ولی بدلیل کیفیت برق خروجی مناسب در این یو پی اس ، برای مراکز اداری و خانگی کوچک و متمرکز بسیار استفاده میشود.

اغلب یو پی اس های ارزان قیمت و یا با قیمت متوسط در بازار ایران از این نوع است و دارای بازدهی اسمی و دوام و ماندگاری قابل قبولی برای مصارف عادی برخوردار است. انواعی از این یو پی اس دارای توان بالا و البته کیفیت خوب جریان متناوب خروجی است  که آنرا برای استفاده در شبکه های گسترده مصرف کننده، مانیتورها و پردازشگرها و مراکز داده مناسب میکند.

باتری ها در این نو یو پی اس ها معمولا بصورت عمودی در کنار هم قرار میگیرند از مزایای این یو پی اسها ابعاد نسبتا کوچک آن  است که تقریبا ۱٫۵ در ۰٫۷ متر می باشد. برای مصارف بیمارستانی نیز قابلیت استفاده خوبی دارند .

راندمان برق آنها در حدود ۹۴% است که تنها ۱ درصد از همتایان اروپایی خود کمتر است.

در تمام موارد مصرف یو پی اس با توان بالا و کیفیت برق خروجی خوب، می توان از این نوع چینی استفاده کرد. قدرت ذخیره برق آن بسته به نوع مصرف آن بین ۱ تا ۲۰ ساعت است که البته برای مصارف با بار الکتریکی مداوم و زیاد مانند مصارف بیمارستانی بهتر است از انواع با توان بیش از ۱۰۰۰۰ ولت آمپر استفاده کرد که دارای راندمان و عملکرد بهتری می باشند.

بطور کلی باتری های چینی برای مصارف تکفاز از عملکرد بهتری برخوردارند.

یو پی اس چینی

طراحی مدار های هوشمند در یو پی اس چینی

مدارهای هوشمند استفاده شده در یو پی اس های چینی دارای تکنولوژی DSP و PFC برای کترل پیشرفته میکرو پروسسوری و اصلاح ضریب توان ورودی است. صریب قدرت خروجی ۹۰% است و یعنی تنها ۱۰% از توان الکتریکی ذخیره شده در باتری ها در انتهای دوره مصرف باتری از دسترس خارج خواهد بود و باتری ها باید قبل از ۹۰% خالی شدگی شارژ شوند.

بطور کلی این باتری ها باتری های با عملکرد خوبی هستند وبرای دستبابی به عملکرد بهتر نیز استفاده از باتری های با توان بالاتر بجای تعداد زیادی باتری کم توان از همین نوع توصیه میشود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

*

captcha *