وبسایت یو پی اس آنلاین با هدف اطلاع رسانی در زمینه تعمیرات انواع تجهیزات برق اضطراری و سیستم های صنعتی در سال ۱۳۹۰ فعالیت خود را آغاز نموده است.این وبسایت جهت جمع آوری اطلاعات فنی یوپی اس ها و اشتراک گذاری اطلاعات فنی شامل نقشه های داخلی یو پی اس ، ایرادات و نحوه برطرف سازی ، تعمیرات کلی یو پی اس ها ، اطلاعات سخت افزاری و نرم افزاری یو پی اس ها و سیستم های صنعتی پدید آمده است و تمامی سعی و تلاش تیم فنی سایت به این است که بتوانند محیطی برای کلیه تعمیرکاران یوپی اس – اینورتر و رکتیفایر به همراه اشتراک اطلاعات بین آنها را بوجود آورند.

برای تهیه اطلاعات و راه اندازی بخش های مختلف سایت از تعمیرکاران زیادی در این رابطه کمک گرفته ایم و امید آن را داریم که با همکاری های بیشتر صنف یو پی اس و نفرات فنی اکثر شرکت های بزرگ بتوانیم اطلاعات بروز و کامل تری را در اختیار بازدید کنندگان محترم قرار دهیم.

در ضمن این مجموعه با داشتن نفرات متخصص در رابطه با تعمیر انواع دستگاه های برق اضطراری و دارا بودن مراکز تعمیرات تخصصی در اکثر شهرهای بزرگ ایران قادر به تعمیر اکثر برندهای یو پی اس، باتری یو پی اس و استابلایزر هم در محل مشتری و هم در محل شرکت می باشد. هدف نهایی تیم فنی جلب رضایت کامل شما در رابطه با رفع ایرادات و سرویس نگهداری سیستم های برق اضطراری می باشد.

شما می توانید به منظور خرید یو پی اس و یا باتری همچنین سوالات مربوط به تعمیر یو پی اس با کارشناسان ما تماس بگیرید.

پشتیبانی آنلاین

۰۲۱-۸۸۳۰۲۰۸۸

پاسخگوی ۲۴/۷

۰۹۱۹۵۲۳۵۸۶۱

پشتیبانی از طریق ایمیل

sale.upsonline@gmail.com

همچنین به برای انتقاد یا پیشنهادات مربوطه نسبت به سایت می توانید نظرات پیشنهادات و انتقادات خود را از طریق فرم تماس با ما و یا چت آنلاین با ما در میان بگذارید.